woensdag 2 september 2015

Sebio.

Kijk ik ben niet voor de stoef maar alst goed is mag het toch gezegd worden.

In mijn zoektocht naar wat aanvulling op mijn wasbare luier stash kwam ik terecht op Sebio. Daar hadden ze van die uber coole overbroekjes van het merk wasbare luiers dat ik gebruik.


Geweldig content want o zo schattig! 

Maar dat is nog niet alles. Op de site van Sebio stond vermeld dat je bij het invoeren van een code een herbruikbaar lunchzakje van keep leaf kado kreeg. Helaas ging er bij het invoeren van die code blijkbaar iets verkeerd en het zakje zat niet bij mijn bestelling. Ik mailde hen om  dit te laten weten en de dame van Sebio belde mij een paar dagen later op om me te zeggen dat ze het zouden nasturen. En effectief zeg, enkele dagen later kon ik het ophalen bij de post! Mega service vind ik! Ik ga er dus zeker binnenkort nog eens rondhuppelen met mijn virtueel winkelmandje! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten