maandag 23 maart 2015

Nieuwe sjakosj.

Ik ben geen sjakosjen madam, ik zie dat eerder als een noodzakelijk kwaad om mijn gerief in te steken. Normaal steekt daar bij mij ook niet al te veel in: portemonnee, sleutels, i-phone, zakdoek, plooizakje en misschien nog een pakje frisse muntjes voor de stinke muil. Volgens mij valt dat nogal mee als ik dat bij sommige andere vrouwen aanschouw. Dat van dat gerief hé, niet dat van die stinke muil daar heb ik geen zicht op.

Ik heb dus ook geen honderden exemplaren in mijn kast om te wisselen bij elke outfit, nee jong, zot! Ik heb er 1. Handig zat. 's Morgens gris ik dat van de kapstok en bij thuiskomst hang ik dat terug. Alles blijft daarin ( behalve de i-phone dan) zo vergeet ik mijn sleutels nooit en hoef ik niet na te denken en zoeken waar ik alles nu weer gelaten heb.

1 exemplaar dus. En is dat exemplaar kapot dan koop ik gewoon een nieuw en kan alles weer van vooraf aan beginnen.
Mijn vorig exemplaar had zijn beste tijd gehad dus was het tijd voor een nieuw.
Gelukkig was daar de vitrine dit weekend. Daar ontdekte ik Kalis. Kalis maakt al haar tassen zelf en maakt gebruik van zalige stofjes. Mijn keuze was rap gemaakt. Dus de komende maanden kan ik weer weg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten