donderdag 12 februari 2015

Zwangerschapskwaaltjes 3.

Bijna 5 maandjes ver ondertussen. En de energie is er terug! Genoeg energie zelfs om plafonds en muren af te wassen en die te schilderen. Resultaat: een zo goed als afgewerkte badkamer. ( With a little help van mijn papa uiteraard) Al had ik hier liever 'een afgewerkte babykamer' zien staan maar goed, blij zijn met wat is hé.
Die badkamer toon ik wel nog eens als de details afgewerkt zijn.

Kwaaltjes dan. Al bij al nog steeds weinig last.
Lang rechtstaan en wandelen wordt wat lastiger. En af en toe een duizelingske dat ook. Maar die komen meestal in het weekend dus dan is er altijd de arm of schouder van het lief om vast te grijpen.

Waar ik het eigenlijk nog niet over had en waar ik eigenlijk al van in het begin last van heb is drinken. Drinken als in een drankje vinden dat ik makkelijk binnen krijg, zin in heb en na het drinken geen last van heb. Normaal ben ik geen cola drinker maar nu drink ik dagelijks 1 blik cola bij mijn eten. De cola moet in blik zijn en koud of anders laat ik die ook staan.
En 's avonds stort ik mij in de dozen melk. Liters dronk ik al! Met als variatie op het thema: aardbeimelk.



Overdag is de baby rustig maar 's avonds schiet hij al goed in actie. Alsof hij denkt, nu is het mijn beurt. Fijn wel al die beweging. 't Geeft een geruststellend gevoel. 

Mijn mama is aan het breien geslaan.. hoe geestig is dat! 
En ondertussen koop ik hier en daar ook al wat eerste pakjes. Kwestie van mij wat in te leven é. 

Wij doen dus rustig verder hier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten