maandag 5 januari 2015

Babykamer 1.

Een vers nieuw jaar. Nog lekker knapperig, goedruikend, fris en vrolijk.
Dat we het hier helemaal zien zitten, dat nieuwe jaar. Uiteraard zeg! Want er staat zo ongelofelijk veel te gebeuren dit jaar.
De verbouwing van onze keuken. Het maken van een kinderkamer ( later daarover mee). Het decoreren van die kinderkamer met het nodige meubilair uiteraard. En uiteraard ook het uitbroeden van die baby.
Drukke maanden dus maar ik kijk er wel naar uit naar al die veranderingen. Want het plan is om daarna te genieten, ten volle languit te genieten!

Voor die babykamer heb ik dus eigenlijk nog alle tijd om na te denken over kleuren, behang en dergelijke meer. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik daar al niet mee bezig zou zijn.
Een echt concept is er nog niet.
Er is wel al een bed:


Gevonden in de plaatselijke ecoshop voor een schone 8 euro. 

En er is ook een stoel. Een voedingsstoel/ voorleesstoel/ trooststoel/ ... 


Ook gevonden in diezelfde ecoshop alleen enkele weken eerder en voor wat meer centen maar hij is zo schoon dat we hem niet konden laten staan. Alé toch niet toen we een paar dagen later er speciaal omreden omdat hij in mijn hoofd bleef rondtollen en ik hem dus per sé wou. 

Dus eens dat concept er is kan ik alvast aan de slag! 






1 opmerking: