woensdag 26 november 2014

De vitrine.

Afgelopen zondag gingen we ook nog naar de vitrine. Toch wel de mooiste beurs van het land!
Normaal ben ik zo geen beursganger. Beurzen zijn meestal veel te druk en dus niet echt mijn ding.
Maar bij het bekijken van de standhouders van de vitrine wou ik toch sommige dingen eens van dichtbij gaan bekijken.

Als daar zijn:

* nimzu: mooie eenvoudige juwelen waarvan ik denk dat ik ze met gemak zou kunnen dragen. En dat is al héél wat want ik ben absoluut geen juwelendrager.
Vooral deze vind ik mooi.


kiddiffit: kende ik al maar dat is telkens zo schoon om al die prints en kleuren samen te zien. 

Wolf en wolkje: een spik splinternieuwe shop met een héél tof aanbod. Gek ben ik van de nesting dolls! 

Om er maar 3 te noemen. 
Ik heb wellicht héél wat gemist want ondanks het feit dat we er op de middag waren was het er toch vrij druk. 
Toch blij dat ik geweest ben. Al die kleuren en prints en dingen geven mij toch altijd een boost. 

En geheel onverwachts stond er ook één van mijn kastjes! Gody van kruikjes bracht het kastje mee dat ik ooit voor haar schilderde om haar stand aan te kleden. Een fijne verrassing! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten