zaterdag 1 november 2014

Daphne ontdekt haar nieuwe stad: den bakker.

Een taartje, mijn koninkrijk voor een taartje!
Dat het toch even een zoektocht was om een goede bakker te vinden hier in de buurt.
Der was een bakker met lekkere eclairs toen we net verhuisd waren maar die sloot toch wel net zijn deuren zeker.
Dus toen moest ik weer op zoek. Maar nu heb ik de bakkerij naar mijn smaak gevonden! Bakkerij Sint Jozef in de Heropbouwstraat.
Niet nieuw of flashy of fancy of blinkend, nee gewoontjes met een echte bakkerin in den toog en goed gerief. Zo heb ik mijn bakkers graag.
Lekker brood, lekkere klaaskoeken en mega lekkere taartjes. Het is iedere keer weer keihard op mijn tanden bijten om alleen maar een brood te bestellen en de taartjes te laten liggen.
Maar vandaag deden we wel van taartje, hoera!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten