zondag 26 oktober 2014

Spijlenstoelen.

Ze zijn hot and happening de spijlenstoelen. Je ziet ze tegenwoordig overal opduiken. Een vleugje scandinavisch is volgens de vele kranten en tijdschrift artikelen nog steeds trendy en de spijlenstoelen passen daar wel in.

Ik denk dat ik ze voor het eerst zag bij Kif Kef.
In een mooi zacht pastel kleur, in het zwart. Ze kunnen zowat alles hebben.




( bron: www.kifkef.be

Tijdens onze big score kringwinkel zeetour vonden we 2 mooie exemplaren. Ze waren zwart en daarvoor duidelijk nog rood geweest.
Na héél wat afbrand- en schuurwerk mocht ik ze in het wit schilderen voor mijn 2 neefjes Sis en Tjienne. Met als versiering 2 paddestoelen zoals op hun geboortekaartje.
Vanaf nu zitten zij in stijl aan de eettafel op een grote mensen stoel!




1 opmerking:

  1. Heb hier ook nog een paar oude spijlenstoelen staan, misschien moet ik dan toch nog wat liefde geven :p. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen