zaterdag 6 september 2014

Geven en nemen maar!

O my wat een leuk concept is me dat zeg: het geefplein!
Hier en daar dook het concept al op en nu is het ook tot in Roeselare geraakt. Geestig zeg.
Het concept is eenvoudig: je neemt spullen mee die je niet meer nodig hebt, zet ze daar af en je neemt zelf spullen mee waarvan je denkt dat je ze kan gebruiken, of gewoon omdat je ze tof vindt of gewoon omdat euh, ja gewoon hé.
We brachten zelf een doos boeken, wat kleren en wat keukengerei mee dat we niet meer gebruiken  en gingen naar huis met minstens evenveel gerief dat we hopelijk wel zullen gebruiken. En dat dus allemaal gratis en voor nikske!
En wat achterblijft gaat naar de kringloopwinkel.
Ik ben fan! Nog van dat!

Ik labelde wel mijn lief voor de zekerheid nog even...


Tis maar dat ik hem wel nog nodig heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten