vrijdag 26 september 2014

De KRVN 2

Hoe maak je kenbaar in je nieuwe stad waar je de godganse dag mee bezig bent? Ewel je neemt deel aan een beurs, of een creative event zoals ze het zo schone noemen.
Toen ik hier nog niet woonde ging de eerste editie door van De karavan. Ik en het lief gingen er heen en ik zag dat het goed was. Ik dacht toen ook bij mezelf, ewel als ze nog eens een editie doen zou ik wel ne keer durven meedoen. En zie daar, deel 2 is volgend weekend al en ik ben derbij. Lang geleden dat ik nog eens buitenkwam, alé toch met mijn werk want voor de rest kom ik tegenwoordig wel meer buiten eigenlijk. Maar goed, een beurs dus om mijn werk ne keer te tonen aan die Roeselarenaars.
Of ik er helemaal op mijn plaats zal zijn weet ik niet want het is allemaal nogal design en chique dinges enal, maar goed, we gaan dat wel zien. Ik zal er alvast uitspringen met mijn kleurkens dus das al iets. Of dat goed of slecht zal zijn valt nog af te wachten.
Ik schilderde een kastje speciaal om daar te zetten. Voor de rest moet ik nog eens lief naar mijn klantjes kijken of ik de spullen waar ik momenteel mee bezig ben mag meenemen om daar een weekendje tentoon te stellen. En aangezien ik hoofdzakelijk mega lieve klantjes heb zou dat geen probleem mogen zijn.

Dus wil je ook ne keer komen kijken, voelen, ruiken aan al dat schoon geverfd spul. Of wil je ne keer komen kijken wie ik ben of wil je ne keer komen een babbelke doen met mij dan zou dat zeer aangenaam zijn. Meer zelfs, mocht je tips nodig hebben of om het even wat dan kom je ne keer tot daar en dan kunnen we er ne keer over praten. Gow das toch ook al iets hé, gratis tips. Of kom gewoon af voor de leute en de schone dinges.

Volgend weekend: 4 en 5 oktober. Zuidstraat 22 in Roeselare!
Allen daarheen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten