donderdag 15 mei 2014

Shebang deluxe.

Na het mega schone Retro Rock and Robots ontwierp Sabine Van Osselaer nu ook een collectie t-shirts voor ons vrouwen onder het merk Shebang Deluxe! Zo blij dat ik daar mee ben zeg, niet te schatten. Mare heeft ondertussen meerdere t-shirts van RRR en ik ben daar ongelofelijk tevreden van. Ze blijven zo schoon, zelfs na veelvuldig wassen. Ze behouden hun vorm, hun kleur en de print blijft perfect. 
Sabine twijfelde een beetje of haar prints wel zouden aanslaan bij volwassenen maar volgens mij mag dat geen probleem zijn. Ze zijn speels en geestig en vrouwelijk en de combinatie van kleuren maakt ze helemaal af. Ik kocht 1 shirtje om te proberen, de sailor shirt in mosterdgeel. En eerlijk, de kleur in het echt is nog mooier! 


Ik ben nu al zeker dat er nog zullen volgen, ook omdat ik al een sneak peek zag voor de wintercollectie :-) Ik kijk er al naar uit! 


Dus mensen, wil je een tof, origineel, schoon, geestig, comfortabel, volledig in België gemaakt en nog veel meer t-shirt kijk dan op de site ( het warenhuis) en koop! Koop zeg ik je! 





2 opmerkingen:

  1. Helemaal mijn ding diat t shirt, ben op de site gaan kijken maar zie niet direct iets staan voor volwassenen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je neemt best een kijkje in het warenhuis, de link staat onderaan mijn post. En dan onder het merk Shebang deluxe. Daar staan alle volwassen t-shirts.

      Verwijderen