zondag 18 augustus 2013

Snorrenkast.

Toen ik begon met Karmijn & Kobalt maakte ik vooral eigen creaties. Ik liep constant met kleuren en figuren in mijn hoofd en ik wist bij ieder kastje dat ik zag meteen hoe ik het wou aanpakken. Maar toen kwamen de opdrachten en werd het druk en nog drukker en leek ik enkel nog tijd te hebben om te schilderen wat andere mensen willen. Zo ging mijn eigen creativiteit in een diepe winterslaap. Gelukkig kwam daar de zomer en met die zomer kwam er ook iemand die me zei dat ik weer wat meer mijn eigen ding moest gaan doen.. en hoewel ik niet meer gewoon ben van te luisteren naar iemand deed ik het deze keer wel want ik wist dat hij gelijk had!
Ik wist ook meteen wat ik ging doen, mijn facebookvrienden weten het al lang en zijn mijn gezaag al lang beu maar ik ben dus into snorren. Ik weet ondertussen al lang niet meer hoe het ooit begon maar ondertussen cultiveerde ik mijn liefde voor snorren nogal dus werd het hoog tijd om daar ook eens iets mee te doen voor Karmijn & Kobalt. Snorren op een kast dus. En na een uurtje was de kast verkocht!


2 opmerkingen: