donderdag 27 oktober 2011

jurkje zoekt meisje.

Een hele tijd geleden deed ik hier mee met een verassings give away. Maandag kwamen de winnaars op haar blog en ik bleek bij de gelukkige! Ik won een super schattig jurkje in een héél mooi stofje! 



Alleen is het voor een meisje van 3-4 jaar en mijn Mare is er bijna 6 dus zij past er helaas niet meer in. Nu ga ik dus op zoek naar een meisje die hem wel past! Ik voel me net de prins met het glazen muiltje op zoek naar zijn prinses, hier kandidaten? 

Ik zorg dat het kleedje goed terecht komt creatinneling! 

4 opmerkingen:

  1. Hier een dochter van bijna 5, maar ook ééntje van 13 maand. Dus het zou hier wel nog van pas kunnen komen. Ik heb het stofje hier trouwens ook liggen, ik vind het zo mooi, dat ik het nog even aan het 'sparen' ben tot ik zeker weet wat ik ermee zal doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ons prinsesje is 14 maanden, dus het zou hier zeker nog van pas komen.
    Bovendien kan ik dan eens spieken hoe het kleedje in elkaar zit, zodat ik er ook nog iets uit leer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kleedje is prachtig! Helaas past Yane er ook niet meer in...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, das een mooi jurkje. Mijn beide meiden zouden er nog inpassen (ruim 3 1/2 en 2 jaar). Dusssss ;)

    BeantwoordenVerwijderen