zondag 31 juli 2011

Rommelmarkt 5

Eindelijk was het nog eens rommelmarktweer! En dat vonden blijkbaar veel mensen met mij! In mijn boekje stond een rommelmarkt van 400 standen en zoveel waren er zeker en vast. Zo'n 8km weg met standhouders blijkbaar. Dus met de nodige kilometers in de benen aangezien de auto dan ook nog eens niet echt dichtbij stond ben ik blij dat ik terug thuis ben. De hoofdpijn moet ik er dan maar weer bijnemen.
Deze rommelmarkt in Vijfwegen bij Staden krijgt alvast een uitroepteken in mijn boekje zodat ik volgend jaar weet wat ik kan verwachten. Al moet ik toch zeggen dat dit een beetje van het goede teveel is voor mij. Het nadeel is dat je na een tijdje niet meer allert genoeg bent om nog dingen op de kop te tikken. De iets kleinere rommelmarkten zijn daarvoor dan toch beter. Al zal die plotse zon daar ook voor iets tussen gezeten hebben want als je die niet meer gewoon bent dan kan die toch goed warm zijn...
Het enige wat ik kon vinden waren goedkope aardbeien en een schoon stukje stof.




8 opmerkingen:

  1. Oh zo leuk! Dat is de rommelmarkt in het dorpje van mijn ouders :-) Nogal de moeite hé! Ik heb dat stofje ook vast gehad, maar niet gekocht omdat de centen bijna op waren en "int werekeren" was het dus weg! Blij dat ik het op deze manier nog eens terug zie! En nog een geluk dat ik vroeg was opgestaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai de moeite! Ik was echt kapot!! Grappig dat je het stofje ook had opgemerkt ;-) De dame had nog mooie stofjes mee maar deze stak er bovenuit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en, weet je al wat er met dat stofje gemaakt gaat worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i
    read this post i thought i could also create comment due to this brilliant post.


    My blog post htc one s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Excellent post. I was checking constantly this blog and
    I am inspired! Extremely helpful info specifically the ultimate phase :) I handle such info a lot.
    I used to be looking for this particular information for a very long time.
    Thank you and best of luck.

    Also visit my web page ... htc sensation xe cena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Why viewers still make use of to read news papers when in this technological globe everything is accessible on
    net?

    my blog :: htc one x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for your marvelous posting! I genuinely enjoyed reading
    it, you can be a great author.I will be sure to bookmark your blog and definitely will come back in the future.
    I want to encourage that you continue your great work, have a nice
    holiday weekend!

    Feel free to visit my site ... htc sensation xl cena

    BeantwoordenVerwijderen