vrijdag 20 mei 2011

Tv.

Een tijdje terug ontmoette ik Ann-Sofie die bij focus wtv werkt. Toevallig kwamen we tijdens ons gesprek op Karmijn & Kobalt uit en ze was meteen enthousiast! Ze was vaak op zoek naar mensen die leuke dingen maken dus vroeg ze me of ik het niet zag zitten om eens af te komen. Wie mij kent weet dat dat totaal niet mijn ding is maar alles voor de goede zaak dus zei ik ja. Deze week kwam het mailtje met de vraag of ik me vrijdagvoormiddag kon vrijmaken voor de opnames. Ik mocht wat meubeltjes meebrengen en het zou een losse babbel worden. Dus deze morgen reed ik richting Roeselare met wat meubeltjes en een heleboel zenuwen. Afwachten wat het resultaat zal geven maar het viel al bij al nog mee om daar te zitten. Dus allemaal kijken volgende week naar 'alles goed' op focus wtv ( normaal komt het ook online dus als het er een beetje deftig uitziet zet ik wel een linkje)! Ik zit waarschijnlijk tussen iemand die een drankje gemaakt heeft en een servettenverzamelaarster dus met een beetje geluk komt het goed :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten